piątek, 13 kwietnia 2012

pech na całego


11 komentarzy:

  1. WITAM CIĘ
    Cudnego piątkowego tego 13
    Mimo że u mnie pochmurno
    to Ja i tak życzę pięknego tego 13
    AGATA
    I wesołą nutkę zostawiam do popołudniowej kawusi"

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarny kot przynosi szczęście, nie tylko trzynastego. Ja tez! Szczęśliwego trzynastego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo zakochałam się w jednym prążkowanym kotku (właściwie w prążkowanej, bo to była siostra Lucka), ale kiedy się zdecydowałam został z całego miotu tylko jeden czarny mikrokotek. A teraz mojego kochanego czarnucha nie zamieniłabym na milion prążkowanych;))

      Usuń
  3. No cóż... Sam panikuje, a Lucek mu dogaduje :-))))
    Super post! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy ci kot przebiegnie drogę nie myśl że to pech
    Kot ci szczęście przynieść może jeśli tylko chcesz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat też mi to przyszło do głowy :-)))
      Czarne jest piękne...

      Usuń
  5. Musiałby mieć pecha każdego dnia;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie co dzień jest dodatkowo piątek 13-go;))
      Oczywiście my w przesądy nie wierzymy:)

      Usuń
  6. HIHIH...FAJNE TE TWOJE ZWIERZAKI:)))...A NA BANEREK TO NIR MOGĘ SIE NAPATRZEC...ALE Z TEGO KOCIA BYŁ MAŁY SŁODZIAK:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ąle to samo szczęście jak kot przebiegnie Ci drogę, jak czarny to tym większe :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...