niedziela, 22 kwietnia 2012

wiosną serca rosną

Wczorajszy dzień można zaliczyć do udanych!
Pogoda wyśmienicie wpłynęła na domowników. Trochę ciepła, trochę słońca i od razu wszystko zaczęło się toczyć żwawszym rytmem:)
Kot postanowił zrobić wiosenne porządki w mojej szufladzie z papierami, ale tak się biedak zmęczył, że aż zasnął.
Psa podczas spaceru spotkała atrakcja w postaci kota wystawowego. Sam był baaardzo zdziwiony dlaczego futrzak od niego nie ucieka, i dlaczego nie może go polizać choć jest na wyciągnięcie łapki!
A ja natchniona pogodą upiekłam ciasteczka owsiane i nie dbając o wiosenna dietę spałaszowałam sporą ilość ;)

8 komentarzy:

  1. Fajnie macie! ja cały weekend w pracy ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie trzy zdjęcia wyjątkowo udane :-)))

    Szuflada zawsze jest najlepsza dla kota.

    Ale rude odważne ??

    Ciasteczka boskie,
    sama bym zjadła takie wszystkie jakbym pod ręką miała :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że wszyscy mieliście udany weekend :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot wystawowy bardzo uatrakcyjnił wystawę;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot na wystawie? A z cena czy bez?

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kotka zrobiła porządki i nie tylko w szufladzie. Na wystawie kot udaje że nie widzi Twojego psiaka :)
    Uwielbiam ciastka owsiane :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...