sobota, 7 kwietnia 2012

kąpiel kota

Wiem, że niektórzy ludzie kąpią swoje koty. Ja nigdy nie widziałam takiej potrzeby, bo wszystkie miauczące sierściuchy, które przewinęły się się przez mój dom należycie dbały o swoją czystość. Nie które nawet za bardzo.

Dziś rano kiedy Lucek wszedł do wanny przypomniał mi się fantastyczny opis kąpieli kota Erica Gurneya  z książki "Jak żyć z wyrachowanym kotem":

"...Podsumowując: jeśli lekkomyślne zdecydowałeś się wykąpać swojego kota, zmień zamiar i nie czyń tego. Jeśli jednak trwasz uparcie w swym postanowieniu, weź mydło kąpielowe, do balii nalej wody starannie doprowadzonej do temperatury ciała kota, naszykuj ręcznik lub dwa, jodynę, nici chirurgiczne, gazę – nie od rzeczy byłaby też butelka brandy – i parę rękawic ochronnych. Możesz także zawiadomić najbliższego krewnego, jeśli naprawdę jesteś przewidujący.

Najpierw złap kota i wsadź do balii. Potem namydl go, jeśli jeszcze jesteś w stanie to zrobić, następnie spłucz, jeśli kto jest jeszcze w stanie to znieść.

Teraz wycieraj kota ostrożnie, aby krew nie kapała na czyste futerko. Potem możesz go puścić i wziąć sobie kieliszek brandy. Kot niezwłocznie znajdzie sobie dobre miejsce, gdzie zwinie się w kłębek i wybrudzi od ogona po czubek głowy, po czym wyliże się do czysta. To tak zmęczy koci język, że niejeden nie zamruczy miesiącami...."

5 komentarzy:

  1. Czarne na białym dobrze się komponuje :-)))
    Oj ciężko pisać komentarze ...
    Zajrzyj tutaj
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2012/03/weryfikacja-obrazkowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O dzięki, też nie znoszę tej weryfikacji obrazkowej! Nie wiedziałam, że mam tak ustawione z urzędu.
    Już zmieniłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tekst - uśmiałam się - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super tekst i zdjęcie :-)
    Śliczne masz te zwierzaki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Maciejka serdecznie pozdrawia z... wanny.
    https://dl.dropbox.com/u/37954845/Prywatne/504.JPG
    Czy wszystkie czarne koty lubia kapiele w SUCHEJ wannie?

    I jeszcze z Kira do kompletu
    https://dl.dropbox.com/u/37954845/Prywatne/837.JPG

    Ja rowniez serdecznie pozdrawiam koto-psiarzy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...