sobota, 10 listopada 2012

candy od Lucyfera



Kochani, tym razem padło na nas więc ogłaszamy kocie candy!!!
 
Do wygrania jest niepowtarzalny, ręcznie tzn.łapką malowany przez samego Lucyfera, koci zegar 
 oraz czarno koci kubek malowany przez anonimowego kota ;)
Co prawda szczęśliwi czasu nie liczą, ale zawsze można wyjąć baterię i zrobić z niego obrazek!
Dodatkowo będą jeszcze dwie kocie niespodzianki, ale to pozostanie tajemnicą.



 Zasady są następujące:


  • · Zostaw swój komentarz pod postem,  co jednocześnie oznacza chęć udziału w zabawie
  • · Zamieść u siebie na blogu jedno z powyższych zdjęć i podlinkuj informację o wydarzeniu
  • · Fajnie byłoby żebyś został/a obserwatorem bloga jeśli jeszcze nie jesteś. Nie jest to obowiązkowe, ale Lucek bardzo by się ucieszył ;)
  • · Bezblogowych również zachęcam do zabawy. Wystarczy, że polubisz nasz profil na facebooku, oczywiście jeśli uważasz, że warto ;))

Na zgłoszenia czekam do 15 grudnia br. do godziny 24.00

Zwycięzca zostanie ogłoszony najszybciej jak się tylko da;) Ale tak szybko, żeby przesyłka dotarła przed świętami!
Zwycięzcę wyłoni oczywiście Lucyfer, albo jakaś maszyna losująca pod ścisłą kocią kontrolą :)
Zapraszamy do zabawy!



A tak Lucek odpoczywał po ciężkiej pracy.
 

106 komentarzy:

  1. Koniecznie się zgłaszam... :-)
    Taki zegar jest mi bardzo potrzebny :-)))
    A jeszcze jak Lucek robi candy, to koniecznie trzeba się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam swoj akces, zachwycilam sie talentem Lucusia i zegarem.
    Baaaaaaaaaaardzo chcialabym go miec!
    Warunki spelnione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zegar - zgłaszam się.
    Lucek jest bardzo utalentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucek to prawdziwy artysta, koniecznie muszę mieć jego dzieło więc zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również, się zgłaszam!!! :).

    OdpowiedzUsuń
  6. No to nie może nas tu zabraknąć ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Piękny ten zegar! Warto o niego zawalczyć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście się zgłaszam po tak piękną nagrodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne candy! Zegar i kubas zarąbiaszcze! Must have it!

    OdpowiedzUsuń
  10. Staję w kolejce:) Taki koci zegar,to by mi się do sypialni przydał, bo nie mam żadnego i za każdym razem jak się budzę, to nie wiem, czy panikować i się zrywać, czy też błogo wracać do krainy snów:)Kubek też fajny jest i obie z Panną Miau byśmy sobie z niego pochłeptały:D

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszym budzikiem jest kot :) Mój jest dosyć regularny, miauczy zawsze od 6 rano, gdy pora wstawać do pracy - w przypadku zignorowania go, robi desant na moją głowę :) Szkoda tylko, że nie odróżnia dnia roboczego od weekendu :)

      Usuń
  11. Wspaniały zegar! W sam raz do odmierzania dłuuuugich zimowych wieczorów! :-) Zgłaszam się, info o candy zamieściłam na bocznym pasku mojego bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. niniejuszym zgłaszam chęć udziału w konkursie na czasomierz malowany ręką, wróć łapką Lucyfersa :), swoją drogą urpcze kocisko :)
    Rafał vel lipton_ER

    OdpowiedzUsuń
  13. a oto adres zgłaszającego:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce po Cudeńka:)))

    Pozdrawiam i zapraszam w me skromne progi:)

    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  15. i my się zgłaszamy na Candy jako, że u na czarnego kota brak to przydałby się taki nazegarze albo kubeczku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się zgłaszam. Warunki spełniłam :-))))

    Pozdrawiam i mizianki dla koteczków dwóch przesyłam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Serce mi drży na widok tego zegara, pochoruje się chyba z miłości :/ Lucek liczę na Ciebie ;)nie zawiedź mnie ;)Pozdrawiam całą gromadę ;)Kinga... klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kotek przeuroczy, nagrody cudne, więc w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham zwierzaczki i tak się cieszę, że znalazłam tego bloga! Lucek jest cudny :)
    Candy wspaniałe więc zapisuję się w kolejce.
    Zapraszam również do mnie na Candy http://fiolkianiolki.blogspot.com/2012/11/candy-mikoajkowo-swiateczne.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Napracował się Lucek, oj napracował! I jaką piękną tę pracę wykonał :))
    Tak piękną, że nie pozostaje mi nic innego się zapisać i cierpliwie czekać na szczęśliwy los ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    I post in my sidebar!
    I am follower
    facebook : sabo eva /like/
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  22. Trafiłam do ciebie przypadkiem ale już się tu rozgaszczam :) przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie świąteczne :) Pozdrawiam ja i moje dwa kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączam do grona patrzących łapczywym wzrokiem na te przepiękne nagrody. Ale skoro losowanie, to każdy ma szansę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaa, coz tego, że się nigdy nie wygrywa w loteryjkach - jak się nie startuje to się nie wygra na pewno, a tak to jakis ułamek szans :D
    A zegar już gdzieś zwrócił moją uwagę, na czyimś banerku, ale dopiero u Anki zwróciłam uwagę czyje to candy :)
    i skoro to Lucyfer taki zdolniacha, to już się zastanawiam co z Szuwarkiem zrobią :D

    OdpowiedzUsuń
  25. BOSKIE!
    Czarne kocie nasze idealnie by się wkomponowało w taki obrazek :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kubek! mozna gdzies taki dostac poza konkursem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w małym osiedlowym sklepiku więc chyba będzie trudno kupić taki poza konkursem. Trzeba próbować szczęścia w losowaniu :))

      Usuń
  27. Ten zegar z kubeczkiem śnią mi się po nocy.Wiem,że nie mam szans w konkursie,ale pomarzyc można.Moja Kocia Frania tez jest czarna jak smoła a oczy ma zielone,byłoby jej do pyszczka z takim kubaskiem,oj byłoby.A blog jest świetny,będę zaglądać,bo nie ma nic piękniejszego jak kocie ryjki i łapki o ogonkach nie wspomnę!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zegar :) Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja też się zgłaszam, a co! Szczególnie teraz, gdy zawitała do mojego domu Balbinka. Nie wygląda na razie jak Lucek, ale może w przyszłości... Zawsze powtarzałam: tylko nie czarny kot, tylko nie czarny kot, a teraz z czarnym mi naprawdę do twarzy. Nic nigdy nie wygrałam...

    OdpowiedzUsuń
  30. Bezblogowa też się zgłasza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kici kici.. może ten śliczniutki zegar przywędruje do mnie :)

    Zapraszam też do siebie po candy: decustyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki piekny!!! Lucyferku czy Ty bedziesz losować swoją łapką??
    Ustawiamy się w kolejce :)

    ilonkak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    i love you

    OdpowiedzUsuń
  34. Очень красивые часы!
    http://veh07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się do wzięcia udziału bo piękny zegar, uwielbiam koty. Śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też chcę! *_*
    Kocham kociaki! ;*
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudeńka :) Ustawiam się więc w kolejce po któryś...
    banerek na: http://mamapodparagrafem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super cukierasy. Jakby mi sie poszczęściło mój synek, koto-maniak miałby dodatkowy prezent urodzinowy ;) Dopisuję się, pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. I my zgłaszamy się koniecznie! A zwłaszcza nasza czarna Norka:-)))

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja się zgłaszam :)
    baner można zobaczyć na http://cysiowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja tu się nie zgłosić na Kocie candy :D coś pięknego.
    Z ogromną przyjemnością dołączam do zabawy oraz do grona obserwatorów, FB niestety nie posiadam ;)
    Zapraszam na candy do siebie
    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się! Jestem szaloną kociarą ;)
    Baner: http://nicia725.blogspot.com/
    Obs. jako: nicia725
    E-mail: nicia725@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakże mogłabym pominąć koci konkurs :) Oczywiście zgłaszam się! I obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się <3
    Banerek jest :)
    obserwuję jako Leira
    e-mail ; felezja@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. i ja dołączam się do konkursu:) po wielu próbach, udało mi się wstawić zdjęcie i link, hurrra!!!! http://zakatekpodkocimaniolem.blogspot.com/ pozdrawiam- Amisza

    OdpowiedzUsuń
  46. Lucyfer jest boski! Pauje do mojej Daisy! Uwielbiam kotyi oczywiscie sie zapisuje!!
    Obserwuje jako Koziolek
    baner na koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ ten kot ma oczyska;D
    Zgłaszam się;) Dodałam baner i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się i ja, i ja :D!
    (dodałam baner i obserwuję od dawna :>)

    OdpowiedzUsuń
  49. i ja się zgłaszam:)
    Baner zawieszony i blog obserwowany:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Красота какая!!!
    Ссылочка на боковой панели:http://rudsk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się ♥
    Obserwuję jako Sassy :)
    Pasek boczny na lamax2.blogspot.com
    I polubiłam na fb jako Karolina K.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jako kocia mama mojej Kosteczki nie mogę pominąć candy z tak cudnymi nagrodami :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba robię się coraz większą kociarą...co prawda kota jeszcze nie mam, ale intensywnie myślę o adopcji jakiegoś.

    OdpowiedzUsuń
  54. fantastyczny ten zegar! zgłaszam się! obserwuję, banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. mnie , kociary , nie może zabraknąc w tej zabawie:-) cudny zegar!

    OdpowiedzUsuń
  56. zgłaszam się do zabawy:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością się dopisuje :) Banerek lecę dodać tutaj:
    http://nikusiowo1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Koty to mój sposób na odstresowanie,a czarne koty relaks zupełny,wiem co piszę bo po domu bryka ich 3-słodziaków ^..^ :)
    Zegar rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się do zabawy a banerek jest tu:
      http://sutaszgochy-artsmak.blogspot.com/

      Usuń
  59. Tak pięknym Lucyferowym oczkom nie można się oprzeć :) Dlatego z chęcią również staję w kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja również się zgłaszam:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce. Banerek u mnie http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Czarny kot to na szczęście, ponadto ostatnio czytałam że czarne koty wykazują się największą mądrością i w dodatku nagrody są przepiękne - zgłaszam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Koniecznie muszę wziąć udział w tym candy :) uwielbiam koty, a ten zegar jest przecudowny. Idealnie by pasował do mojego mieszkania ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Chętnie się zgłaszam, bo zapaloną kociarą jestem, a wśród moich pięciu kotów nie mam ani jednego czarnego, więc może pocieszyłabym się takim na zegarze ;)

    Blog dodany do obserwowanych, baner również :)

    OdpowiedzUsuń
  65. jestem uzależniona od czarnych kotów. ponieważ nigdy niczego nie wygrałam a swoje lata już mam to zgłaszam się do kolejki. razem z moim czarnym kotem flipem, czarną kotka gapą i czarnym kotem o roboczym imieniu nienaszkot. może się uda? idę banerek wkleić. pozdrawiam wieczornie:)
    aha, wczoraj w nocy buszowałam na waszym blogu. przeczytałam cały!

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawe, co by nasze mruczki na taki zegar powiedziały... :) Dopisuję się do listy chętnych i czekam. :) Pozdrawiam,
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  67. Też się zgłaszam :) Mój blog to http://borekwlkp.blogspot.com/

    Tak w ogóle to linka do profilu na Facebooku nie mogę znaleźć... ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja już się wpisuję. Błagam dodaj Lucka.

    Zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  69. Piękny kocisz, uwielbiam te stworzenia :)
    dodałam baner i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  70. też mam czarnego kociusia ;))
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Zegar genialny! Już wyobrażam sobie jakby wyglądał na jednej z moich ścian :)

    Pozdrowienia dla Ciebie i Lucka!

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow, to genialne, ten zegar i kubek są dla mnie idealne, gdyż jak twierdzi mój małżonek jestem czarownicą, a jak wszech i wobec wiadomo każda czarownica musi mieć czarnego kota :)
    Zostałam już fanką Lucka i obiecuję go często odwiedzać :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  73. Lucyfer tak mi się spodobał, że się nie oprę jego kociemu spojrzeniu...
    Zgłaszam się mając nadzieję, że dogadają się z Figlem :):)

    OdpowiedzUsuń
  74. Hihi, candy, a właściwie opis bardzo mnie rozbawiły. Z moją Luśką i Juki zaczarowujemy Lucyfera:)
    A do mnie zapraszam tu:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Maskotka i piesek chętnie się nimi pocieszę .


    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Chętnie się zapisuję i zapraszam na moje świąteczne candy :)
    http://jbf-bizuteria-joannakozaczek.blogspot.com/2012/12/swiateczne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Mój kotek jest prawie identyczny! Z chęcią się zgłaszamy! :D

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam koty!!!!!Serdecznie pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  79. Zegar jest boski! Dołączam się do kolejki, fb załatwiony :) zostawiam maila kontaktowego: m.hlafdiga@gmail.com Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja również się zgłaszam, kocham koty ;)
    Obserwuję jako JoanneDevian
    Lubię na FB jako Joanna P.

    OdpowiedzUsuń
  81. Super, nie mogę przegapić takich słodkości :) Kot jest prześliczny :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na słodkości http://roznosci-vivien.blogspot.com/2012/11/swiateczne-sodkosci.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Как я обожаю черных кошек. У меня дома живет черная кошка http://wwwbloggercomcreate-blogg-grinna.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  83. Oh, zgłaszam się z prawdziwą przyjemnością:)
    Tylko nie wiem już zupełnie, czy bardziej zakochałam się w Lucku czy w zegarze:)
    Pozdrawiam cieplutko:)
    przeplatanekolorami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. wow jaki tu koci świat! Jak znajdę wolną chwile to tu chyba zadomowię się na dobre :) A na candy z chęcią się zapisuje :) Pozdrawiam współlokatorka Mruczka niestety inwalidy ;(

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się:)
    lubię na fc i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  86. biorę udział.
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. kociara ze mnie jest więc się ustawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam nadzieję, że 100-tny komentarz jakimś cudem pomoże mi w losowaniu, bo zegar jeste świetny!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Ps. U mnie też trwa zabawa, zapisy do dziś. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. o ja ilu chetnych :) ale tez sie dopisuje oczywiscie bo sama mam takie czarne futro w domu :P

    OdpowiedzUsuń

  90. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Lucek przepiękny :) Zgłaszam się :)
    Zapraszam: http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Cudowne! Zgłaszam się, chcę to mieć! :D Oczywiście będę obserwować bloga i zapraszam do siebie :)

    http://mjewelcrafting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Tyle zgłoszeń, ale może szczęście (albo Lucek swoja łapą) dopisze :) Zgłaszam się też, bo nagroda wyśmienita :]

    OdpowiedzUsuń
  94. Moje pierwsze candy, może akurat się uda, piękny zegar, chcę taki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się i ja- ,,rzutem na taśmę,, ale zdążyłam. Przygodę z blogiem zaczęłam niedawno- zapraszam zatem do siebie w wolnej chwili http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  96. Wspaniały zegar...bardzo BARDZO mi się podoba:)
    Tak na ostatnią chwilę, ale spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się i ja - miłośniczka kotów :) Zegar i kubeczek urocze akurat dla takiej kociary jak ja ;)

    obserwuję jako reniakicia i lubię na FB jako Renata G.

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...