środa, 3 lipca 2013

poszukiwacz zaginionych piórek

Każdy kot ma swoje upodobania o czym pisałam TUTAJTUTAJ. Te kocie fanaberie z czasem ewoluują, czasem znikają a na ich miejsce pojawiają się nowe. Gacek ostatnio uwielbia uganiać się za zajączkami puszczanymi z lusterka i jak tylko usłyszy, że wyciągam dwustronne lusterko do makijażu, nawet w czasie głębokiego snu, natychmiast przybiega czekając na brykające światełko. Lucek zaś, ostatnimi czasy, namiętnie otwiera szuflady od komody, w której trzymam wędki z piórkami. Często mocuje się z komodą tak długo aż uda mu się dotrzeć do zdobyczy.
Niestety w poniższym filmiku nie udało mi się zarejestrować wszystkich etapów poszukiwania piórek, bo Lucek nie odpuszczał przez dobrą godzinę a ja niestety nie mam aparatu w oku ;)

22 komentarze:

  1. Cos Ty tam za muzyke podlozyla? U mnie sie nie otwiera, bo:
    "Niestety, ten material muzyczny wytworni UMG jest niedostepny w Niemczech, poniewaz organizacja GEMA nie przyznala YouTube odpowiednich praw do publikowania muzyki"

    I tyle sie naogladalam :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=ZE8EL7Hna7c
      Bez muzyki jest mniej fajne, ale specjalnie dla Ciebie wrzuciłam cichą wersję ;))
      Mam nadzieję, że uda się teraz odtworzyć :)

      Usuń
    2. Obsada na koncu wymiata! Bardzo Ci, Kasiu, dziekuje!
      Niezly cwaniak z tego Lucka, nielatwo jest otworzyc kotu szuflade. Miecka doszla do miszczostfa w otwieraniu sobie drzwi, ale wystarczy, ze podskoczy i zawisnie na klamce. A szuflada to skomplikowana sprawa. Brawo!

      Usuń
    3. Lucek miał jeszcze pasję otwierania szafy, ale zablokowałam drzwi jakiś czas temu więc sobie odpuścił po kilkunastu nieudanych próbach ;))
      A widziałaś jaką nazwę ma filmik bez dźwięku? :)

      Usuń
    4. Od razu zauwazylam i malo nie rozpeklam sie z dumy :)))

      Usuń
  2. Lucek jest świetny - moje tak nie potrafią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wcześniej też żaden kot nie otwierał mebli ;)

      Usuń
  3. Specjalista jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny filmik, Lucek jest niezłym włamywaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze włamuje się do szafy, dobrze, że lodówki nie umie otwierać ;))

      Usuń
    2. Szafe Miecka tez umie otwierac, ale to latwe, bo drzwi sa suwane. Wlazi tam i mosci sie na ubraniach mojego meza, a on sie wscieka.

      Usuń
  5. Jest świetny :)... :D. A ja tam jeszcze Sama widziałam ;P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam wystąpił jako statysta a statystów nie wymienia się w obsadzie ;))

      Usuń
  6. Zaradny kotek !!!!
    Lucek brawo .... tyle szuflad a kotek wie gdzie co jest :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie zawsze wiadomo, czasem musi otworzyć kilka żeby trafić na tę właściwą ;))

      Usuń
  7. Ale spryciula z Lucka!!!! Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym się tego po Lucku nie spodziewała, bo spryciarzem nie był od urodzenia;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...