czwartek, 13 października 2011

pierwsze szczepienie

Dziś byliśmy u weterynarza na pierwszym szczepieniu. Pojechaliśmy z sąsiadką i jej sznaucerem miniaturką - Heńkiem. Po drodze Edek warczał na Heńka, który całkowicie ignorował kota.

Wizyta potwierdziła, że trafił mi się prawdziwy mikrokotek.
pan Doktor: dzień dobry w czym mogę pomóc?
ja: dzień dobry, my na szczepienie.
pan Doktor: a czy on nie jest za malutki?
ja: wczoraj skończył dwa miesiące.
pan Doktor: oj...

Ja wiem, że nikt nie lubi chodzić do lekarza, ale w  czasie badania mój maluch przesadził, bo darł się jak oszalały i machał łapami na wszystkie strony... A przecież nasz pan Doktor to ulubieniec zarówno zwierząt jak i ich właścicieli.

Podsumowanie wizyty:
diagnoza lekarska - charakterny kotek
zalecenia lekarskie - proszę go duuużo przytulać:)))
zgodnie z zaleceniem pana Doktora przytulamy się:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...