poniedziałek, 5 sierpnia 2013

konkursowe GŁOSOWANIE!!!


Przyszedł czas na GŁOSOWANIE!!!

Sonda będzie aktywna przez całe 6 dni
od godz. 00.01 5 sierpnia  do godz. 23.59 10 sierpnia.

Głosować może KAŻDY kto tutaj trafi.
Ale wybór nie będzie łatwy, bo do zabawy zgłosiło się aż 36 pięknych kotów  na 33 zdjęciach!

Postanowiłam ułatwić Wam zadanie i każda osoba może zagłosować na 2 koty!!!   
Tak, na 2 koty! ;) 


A oto kotki, które diabeł posłał w różne miejsca!


1. Aurelka


2. Pysia


3. Maciejka



 6. Gucio


7. Mały Kot Denis i Kot Urwis


8. Dziobik


9. Maciek


10. Kayron


11. Alejandro


12. Biśka


13. Mefisto


14. Bemol


15. Śliwka
  
16. Panna Miau
  
17. Miley


18. Pirat (Pirek)

19.  Kicia


20. Musli


21. Dynia


22. Napoleon


23. Venus


24. Pysia i Tygrys


25. Szanti


26. Filip



29. Mara





33. Kocia


Nie obowiązuje cisza wyborcza! ;)

GŁOSUJEMY!!!!!!

42 komentarze:

  1. Super! A to się Jolka zdziwi!:) Na dodatek widzę że Śliwka prowadzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zajrzy tu! :)))

      Usuń
    2. Łojeju! Ale niespodzianka. Ożeż! O mało z krzesła nie spadłam. :)

      Fajne fotki-kotki. :) Jest z czego wybierać.

      Usuń
  2. Fantastycznie :). Tylko u mnie to jest Mały Kot Denis i Kot Urwis ;), ale to nie szkodzi :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Abi, przepraszam! Było tak jak powinno być, ale blogger mi robił straszne psikusy, poprawiałam, poprawiłam i tak poprawiłam na starą roboczą wersje:( Ale teraz już nie poprawię, bo w sondzie jest jak jest...

      Usuń
    2. Nic się nie stało... :) Dziękuję.

      Usuń
  3. strasznie ciężki wybór :) ale głosy oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najchętniej zagłosowałabym na wszystkie :) Każdy jest wyjątkowy (jak to kot) :D
    Głos oddany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział :) w następnym dodam zdjęcie naszego kotka. :)
    Pozdrawiam wszystkich uczestników serdecznie
    Elka po raz pierwszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia! Zagłosowałam:)
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężki wybór, ale zagłosowałam :-) Powodzenia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Superaśne foteczki - wybór wcale nie był łatwy :D
    ale widzę, że faworyci już się wyłaniają ;-)))
    powodzenia wszystkim!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawa dla Wszystkich, specjalne dla Pirata - niezły Akrobata: łazienkowy, drzwiowy, szafkowy, lampowy, firanowy etc....

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjcia super jak zawsze,zaglosowane:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zdążyłam wziąć udziału ale zagłosowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to bym na wszystkie kociaki zagłosowała, są takie słodkie *.* Straszny wybór :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia świetne,wybór bardzo trudny--głosy oddane,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Głosy oddane ,ale wszystkie superaśnie foty i koty :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosuję na słodkiego Napoleona :)
    Izka K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, widzę że my z Maćkiem całkiem z innej beczki ;D No szczerze powiem, że myślałam, że tematem jest niegrzeczny kot, ale chyba się myliłam ;D
    Życzę wszystkim kotom powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. maskotko, bo coś nie kumam. jakim cudem na dwa koty? przecież sonda jest jedna? zagłosowałam raz i po ptokach....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosować można raz, ale można zaznaczyć dwa kotki jednocześnie! Tak jak byś wybrała dwie odpowiedzi ;)

      Usuń
  18. Rodzinka u mnie chciała głosować ale niestety mamy to samo IP i nie idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy to nie miało być jedno zdjęcie - jedna osoba ?
    # Jedna osoba może wysłać na konkurs jedno zdjęcie, ilość kotów na zdjęciu dowolna.#
    Czy coś przegapiłam ? ;)
    10/15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amyszko, niczego nie przegapiłaś. Śliwka jest kotem JolkiM. A ponieważ Jolka nie ma własnego bloga ani FB, ale jest administratorką bloga Anki Śliwka została wysłana z bloga a Kayron z fanpejdża na FB. Anka chciała wycofać swojego kotka, żeby zrobić Jolce niespodziankę, ale pomyślałam, że podzielimy to. Jeśli wygra Śliwka nagroda powędruje do Jolki a nie Anki. Skoro właścicielami kotków są dwie różne osoby to chyba nie jest złamaniem regulaminu:) Starłam się jak mogłam żeby to pogodzić i żeby mogły wystartować obydwa koty.

      Usuń
    2. A to co innego . Nie wiedziałam , nie jestem tak oblatana w blogach ;)

      Usuń
  20. to niesprawiedliwe! ;) mamy aż 5ciu faworytów! co za konkurs! suuuuper! :) co za zdjęcia! i co mamy zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagłosować z kilku komputerów i ze smartfonów ;)

      Usuń
  21. no nie no... Bardzo proszę nie dawać mi tak trudnych zadań. Wypisałam na kartce wszystkie numery i nie jestem w stanie zajurzyć. POMOCY!!!

    Smyrki 4all!!!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudny wybór!!
    Trochę to trwało,ale już zagłosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie kumam tego głosowania jak mam oddać
    głos ????

    OdpowiedzUsuń
  24. trudny wybór, ale zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Potwornie trudno było sie zdecydować, ale zagłosowałam!

    PS. Bardzo żałuję, że przegapiłam ten konkurs. :( Chyba się moim kotom wcale nie przyznam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Chwała Kotom na Wysokościach! :))) A i serdeczne pozdrowienia dla Agresa i Kapsla - na zdjęciu konkursowym wyglądają jak moje M&M'sy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...