piątek, 22 lutego 2013

chwalipięta


Kochani, ogromnie Wam dziękuję za wszystkie głosy oddane na Lucka w konkursie u Jasnej, za ogromne wsparcie, starania i miłe słowa!!!
Nie spodziewaliśmy się z Luckiem aż tylu głosów i pierwszego miejsca, bo walka była baaardzo wyrównana do samego końca!! :))

A bez Was by się nie udało!

Gratulujemy również pozostałym zwycięzcom i pozdrawiamy wszystkie startujące w konkursie kotki, bo jak zwykle, zdjęcia były piękne!
Dziękujemy również Jasnej za całą organizację konkursu, bo dostarczył wszystkim wielu emocji! :)))

Nie wiem czy zauważyliście, ale wszystkie trzy koty, które tym razem stanęły na podium, są czarnego koloru ;))





************************************************
Nadal będziemy się chwalić, bo dotarły do nas nagrody wygrane w candy zorganizowanym 
na blogu Retro Koty i Pies!
W paczuszce znalazł się piękny malowany talerz, który po kociej akceptacji zawisł 
w mojej kuchni.

Do talerza dołączona była również książeczka Przemysława Wechterowicza zatytułowana „Każdy kot ma dwa końce”.
Jak tytuł wskazuje jest to bogato ilustrowana (przez Annę Nowocińską-Kwiatkowską) książeczka o kotach, w której autor w przezabawny sposób parafrazuje znane polskie przysłowia i powiedzonka na kocią modłę;)
Dwa przykłady możecie obejrzeć na poniższych obrazkach.



Przy okazji zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w kolejnym candy, tym razem rocznicowym, organizowanym na blogu Retro , który własnie obchodzi rok!
A do wygrania jest ten piękny kotek! Także, nie czekajcie tylko się zapisujcie!!:)))

27 komentarzy:

  1. Gratuluję :)! Ciekawa książeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. G R A T U L A C J E !!!:))))) Super, że Lucuś wygrał:) Panna Miau ociera łezkę porażki co prawda:D
    Fajny talerz. Dzięki za cynk, idę się zapisać na kotka:)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, gratulujemy, gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacjeee !!! Podwójne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucuś był najlepszy!!! Gratulujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joan: O! To masz teraz juz dwoch kontrolerow jakosci. Lucus jest niesamowicie fotogieniczny. Gratuluje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! ! ! :-))
    Piękne wszystko ! :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Salem przybija piątkę! Czarne koty góra ;)

    Gratulujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lucek był najlepszy - zasłużona wygrana !!!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam wiedziałam, że Lucek wygra... odkąd pierwszy raz zobaczyłam u Ciebie zdjęcie ;-)))
    Gratuluję!! Prezenty piękne dostaliście ;-)))
    Cieplutko pozdrawiam a Luckowi i całej reszcie ferajny miziajki i głaski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłeś Lucku najlepszy! Gratulacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje za zwycięstwo :-)
    W Konkursie i w Candy .
    Czarne rządzą :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zwycięstwa! W pełni zasłużone! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ten niebieski kot przed pólmiskami to normalnie jak mój Jerzy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucek! wymiatasz tymi oczami z torby :) zdjęcie jest rewelacyjne i zasłużenie zwyciężyło...nie mogę się napaczeć :D...chyba ukradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak czarne kotki górą w konkursie,ale taka ich magia.
    Moje serdeczne gratulacje i wiele głasków dla Lucka,wygrana jak najbardziej zasłużona=super zdjęcie.
    Prezenty wspaniałe, z jaką wnikliwością przyglądają się im Lucek i Gacek to dopiero testerzy.Wszystkiego dobrego:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Trzymałam za Was kciuki, bo głosu nie udało mi się technicznie dodać :( Ale cieszę, że że wygraliście :)
    Piękny ten talerz, książeczka też super, taka z pomysłem :D
    Życzę powodzenia w kolejnych candy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się podwójnie, bo głosowałam na Lucka - świetne zdjęcie!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Baaardzo się cieszę i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Talerz jest piękny ale książka... musi być rewelacyjna ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kociambry. Do tej pory nie trafiłam do Ciebie.
    Pozdrówki i pogłaskanki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...